Сторінка вчителя-дефектолога
Вчитель-дефектолог: Кобилко Наталя Миколаївна
(категорія - вища, звання "Старший вчитель", стаж роботи - 23 роки)
"Порушення слуху — не привід для розпачу, а глухота — не вирок, винесений дитині природою. Головне — допомогти дитині почуватися впевнено, бути щасливою, знайти своє місце в житті.
Щоб досягти цієї мети, батькам знадобляться нові знання про особливості їхньої дитини, про можливості її розвитку, прийоми навчання та виховання.
А вчасно поставлений діагноз дозволяє покращити слух засобами слухопротезування, правильно організувати спілкування з дитиною, плинути на розвиток вже на ранніх етапах, попередити можливі труднощі та подолати вторинні наслідки порушення слуху."
У розвитку особистості дитини з порушенням слуху надзвичайно важлива роль відводиться сім’ї.
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
За порадами, як виховувати і навчати дітей дошкільного віку з порушеннями слуху за допомогою ігрової діяльності, зверніться до наступно збірки:
На сьогодні єдиним дієвим методом реабілітації хворих з сенсоневральною глухотою є кохлеарна імплантація.
|
Кохлеарний імплант - це електронний пристрій,
який дозволяє багатьом людям з втратою слуху почути
навколишній світ.
Люди, які ніколи раніше не чули,
можуть вперше почути звуки. Кохлеарні імпланти - єдині на
даний момент медичні пристрої, здатні відновити функціональність одного з п'яти органів чуттів,
тому багато лікарів називають їх «технологічним дивом».