Сторінка  вчителя-дефектолога


Вчитель-дефектолог:      Кобилко Наталя Миколаївна

(категорія - вища, звання "Старший вчитель", стаж роботи - 23 роки)

"Порушення слуху — не привід для розпачу, а глухота — не вирок, винесений дитині природою. Головне — допомогти дитині почуватися впевнено, бути щасливою, знайти своє місце в житті.

Щоб досягти цієї мети, батькам знадобляться нові знання про особливості їхньої дитини, про можливості її розвитку, прийоми навчання та виховання.

А вчасно поставлений діагноз дозволяє покращити слух засобами слухопротезування,  правильно організувати спілкування з дитиною,  плинути на розвиток вже на ранніх етапах, попередити можливі труднощі та подолати вторинні наслідки порушення слуху."


 

У розвитку особистості дитини з порушенням слуху надзвичайно важлива роль відводиться сім’ї.

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

За порадами, як виховувати і навчати дітей дошкільного віку з порушеннями слуху за допомогою ігрової діяльності, зверніться до  наступно збірки: 



На сьогодні єдиним дієвим

методом реабілітації хворих з сенсоневральною

глухотою

є кохлеарна імплантація.

 

Кохлеарний імплант - це електронний пристрій,

який дозволяє багатьом людям з втратою слуху почути

навколишній світ.

Люди, які ніколи раніше не чули,

можуть вперше почути звуки. Кохлеарні імпланти - єдині на

даний момент медичні пристрої, здатні відновити функціональність одного з п'яти органів чуттів,

тому багато лікарів називають їх «технологічним дивом».